2016. június 19., vasárnap

TÉVEDÉS EZÉRT TESSÉK ELFELEJTENI

Ez a bejegyzés napok óta ér bennem tehát a hangnemem azért olyan amilyen.Akinek nem inge ne vegye magára.
Eleinte csak ingattam a fejem és tovább görgettem,majd egyre jobban idegesített és hát oda kommenteltem, persze normálisan.
Majd engem keresett meg egy leány és elhangzott köztünk az alábbi beszélgetés(első kettő).
Ezután kész teljesen felforrt az agyamba a víz ezért úgy döntöttem most így leírom a dolgokat még mielőtt valakit megbántok.
ALAP FOGALMAK TISZTÁZÁSA:
-Design:Kódolt kinézet/sablon.NEM AZ AMIRE TI EZT A SZÓT HASZNÁLJÁTOK.NEM FEJLÉC NEM BORÍTÓ/PROFIL KÉP.
-Png:ez egy formátum amely képes a nagyobb és jobb minőségű képeket jól (jó minőségbe) lementeni.Azért átlátszó mert van egy alfa-réteg mely átlátszó.
//Ezzel lehet lementeni a "háttér nélküli" képeket//Traszparens képeket
-Fejléc:NEM DESIGN.A fejléc egy szerkesztett kép amit a //neve is erre mutat fejlécbe raknak.//Infóból tanultátok, fejléc lábléc.
Kérlek szépen ezt értsétek meg!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése